Το προιόν που έχω παραλάβει είναι ταλαιπωρημένο ή κακέκτυπο, υπάρχει δυνατότητα αντικατάστασης;

Στις Εκδόσεις ΨΥΧΟΓΙΟΣ μεριμνούμε για την άριστη ποιότητα των αγαθών μας και σε διαβεβαιώνουμε πως πραγματοποιούμε όλους τους απαραίτητους ελέγχους πριν από τη διάθεσή τους προς πώληση.

Ωστόσο, στην περίπτωση εντοπισμού ελαττωματικού αγαθού, επιβεβαιώνουμε μετά από τεχνικό έλεγχο ότι το ελάττωμα δεν οφείλεται σε κακή χρήση και το αντικαθιστούμε με νέο, εφόσον είναι διαθέσιμο.


Σε περιπτώσεις που δεν υπάρχει διαθεσιμότητα, κατόπιν συνεννόησης μπορούμε να αντικαταστήσουμε το ελαττωματικό αγαθό με άλλο ίσης αξίας, ή να επιστρέψουμε όλα τα χρήματα που λάβαμε από εσένα (με πίστωση στον λογαριασμό της χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας σου, εφ’ όσον την χρησιμοποίησες για τη συναλλαγή, άλλως με κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξεις).

Όλα τα μεταφορικά έξοδα που προκύπτουν από τη διαδικασία επιστροφής ελαττωματικών αγαθών καλύπτονται από εμάς.

Για το θέμα αυτό, μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας στο [email protected] ή τηλεφωνικά στο 210 28 04 800.

Ήταν χρήσιμο αυτό το άρθρο;

Σε 2 από 2 άρεσε αυτό το άρθρο