Δεν με ικανοποίησε ένα προιόν, μπορώ να το επιστρέψω;

Μπορείς να επιστρέψεις τα προϊόντα που έχεις αγοράσει και δεν σε ικανοποιούν, χρησιμοποιώντας την υπηρεσία «Εγγύηση Ικανοποίησης Αναγνώστη»


  • Θα πρέπει να επικοινωνήσεις μαζί μας, εντός 45 ημερολογιακών ημερών από την αγορά του προϊόντος, στο [email protected] ή στο 210 28 04 800 Δευτέρα – Παρασκευή 09:00 – 17:00, δίνοντας μας τον αριθμό της παραγγελίας σου ή τα στοιχεία σου.
  • Βρες, διάβασε, τύπωσε και συμπλήρωσε τη φόρμα επιστροφής που θα βρεις εδώ.
  • Τα επιστρεφόμενα αγαθά θα πρέπει να μην έχουν χρησιμοποιηθεί, να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση, στην πλήρη αρχική τους συσκευασία και με όλα τα περιεχόμενά τους (εξαρτήματα, έντυπα χαρακτηριστικών, αυτοκόλλητα, δώρα κ.τ.λ.).
  • Η επιστροφή των προιόντων γίνεται με οποιαδήποτε ταχυμεταφορική εταιρεία (courier) επιθυμείς καθώς τυχόν έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη
  • Η επιστροφή των προϊόντων γίνεται εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που μας ενημέρωσες. Φέρεις ευθύνη μόνο για την οποιαδήποτε μείωση της αξίας των αγαθών προκύψει μετά από χρήση των προϊόντων, που δεν ήταν απαραίτητη, για να προσδιορίσετε τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργία των αγαθών. Δικαιούμαστε να καθυστερήσουμε την επιστροφή των χρημάτων μέχρις ότου λάβουμε πίσω τα αγαθά.
  • Η επιστροφή χρημάτων γίνεται μόνο για την αξία των προϊόντων, με πίστωση στον λογαριασμό της χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας σου, εφ’ όσον την χρησιμοποίησες για τη συναλλαγή, αλλιώς με κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξεις), χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που θα ενημερωθούμε για την υπαναχώρησή σου και εφόσον έχουμε λάβει πίσω τα αγαθά.
  • Η επιστροφή των χρημάτων σου θα γίνει μετά την ολοκλήρωση παραλαβής των επιστρεφόμενων προϊόντων.

Ήταν χρήσιμο αυτό το άρθρο;

Σε 0 από 0 άρεσε αυτό το άρθρο