Γιατί ακυρώθηκε η παραγγελία μου;

  1. Δεν έχει ολοκληρωθεί πληρωμή που είχες επιλέξει μέσω τραπεζικής κατάθεσής.
  2. Το προιόν/ντα της παραγγελίας δεν είναι διαθέσιμα. Σε αυτή την περίπτωση σε ενημερώνουμε μέσω e-mail.
  3. Εντοπίστηκε συστημικό σφάλμα κατά την επεξεργασία της.


Για όλες τις περιπτώσεις, επικοινώνησε μαζί μας στο [email protected] ή στο 210 28 04 800 Δευτέρα – Παρασκευή 09:00 – 17:00

Ήταν χρήσιμο αυτό το άρθρο;

Σε 0 από 0 άρεσε αυτό το άρθρο